Vuoden2024 sukukokous järjestetään Lohjalla

20.3.2024

Tutustu maaliskuun 2024 jäsenkirjeeseen

Tervetuloa Lohjalle! Syksyllä kokoustamme 21.9.

Syyskuussa retkeillään ja kokoustetaan läntisellä Uudellamaalla Lohjalla. Kutsumme koko suvun koolle tutustumaan paremmin toisiinsa ja juuriinsa – levitäthän siis tietoa niille, joita viestimme eivät vielä tavoita!

Sukupäivään on pyritty järjestämään kiinnostavaa sisältöä kaikenikäisille. Evakkojen perilliset – keitä me olemme, minne me kuulumme? -kirjan kirjoittanut ja aiheesta väitellyt Hellä Neuvonen-Seppänen on lupautunut paikalle aiheesta alustamaan. Ennen kokoontumistamme on mahdollisuus vierailla Lohjan Omenakarnevaaleilla ja kokouksen jälkeen halukkaat siirtyvät yhdessä Tytyrin elämyskaivokseen seikkailemaan.

Sukupäivän 21.9. alustava ohjelma:

10-12             Halukkaat voivat kierrellä vapaamuotoisesti Lohjan OmenakarnevaaleillaLohjan museon tuntumassa. Markkinahumun lisäksi tarjolla on ohjelmaa etenkin lapsille ja herkkuja kaikille.

12.00              Lohikeittolounas Gasthaus-ravintolassa (Laurinkatu 1)

12.30              Esittäytymiskierros: Päivitetään sukuhaarojen kuulumiset ja tullaan tutuiksi.

13.00              Hellä Neuvonen-Seppäsen alustus evakkojen jälkeläisistä, kommenttipuheenvuorot ja keskustelua. Pienemmille lapsille omaa viihdettä.

14.00               Yhdistyksen vuosikokous ja sukukirjaprojektin tilannekatsaus

15.00               Yhteisen osuuden päättäminen Karjalaisten lauluun

15.30               Halukkaille tutustumista Tytyrin elämyskaivokseen ja sen Peikkoluolaan (Kuilukatu 42)

Ilmoittauduthan kokoukseen heti ja viimeistään 18.8.2024 täyttämällä tämän ilmoittautumislomakkeen. Mikäli lomakkeen täyttäminen tuottaa haasteita, voit hyvin ilmoittautua myös sähköpostitse tai puhelimitse Juha Erkamalle: juha.erkama@kolumbus.fi, p. 040 5546841.

Sukukokouksen ja keittolounaan hinta on 30 euroa aikuisilta ja yli 12-vuotiailta, 15 euroa 2–11-vuotiailta.
Maksu suoritetaan 18.8. mennessä yhdistyksen tilille
FI32 1011 3000 2375 93. Käytä viitenumeroa 21092

Lippu Tytyrin elämyskaivokseen maksaa 13,05 euroa, alle 3-vuotiailta vierailu on maksuton. Maksu suoritetaan paikan päällä.

Toivottavasti tapaamme syyskuussa isolla porukalla!